Jag välkomnar hösten!



Ja, det är ett Ghetto.. Men det är mitt Ghetto!

Trots en gnagande odefinierad oro kan jag titta ut och känna mig glad.
Det börjar bli höst och det börjar bli kallt. De vackra färgerna och den nästan frostklara vinden.. Inatt var det bara 4 grader.
Det är ljuvligt onekligen!
Jag har aldrig varit en sommarmänniska.. värme, halvnakna kroppar och alldeles för många glada människor har aldrig varit min grej!

Nu blev det stressigt igen...

Ta hand om Er mina fina och ha en bra helg!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ohh, my own ghetto superstar! :)

2008-09-14 - 09:58:12
Postat av: Jen

Ok, jag är trött och febrig...skyller på det.

hrm

Kommentaren över var från mig...ehe

2008-09-14 - 09:59:10
URL: http://pansky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0