Bvc och Uteliv.

Skrev igår men glömde visst trycka på uppdatera... heh.
Seniliteten var det ja!





Har spenderat halva dagen ute. Det känns som ett måste när vädret är ok. Att ta sig ut, träffa folk, få nya intryck.
Vem trodde Det om Mig för ett par år sedan.
Elin socialicerar frivilligt.. Ha. Inte en chans.

På den tiden behövde jag inte lämna lägenheten på 14 dagar bara jag hade ciggaretter, mat och öl.
Vem behöver socialt umgänge?

Jag är nog kanske fortfarande sådan. Hade det inte varit för liten hade jag inte tagit mig ut.
Jag ÄR inte intresserad av att umgås och träffas, lära känna nya människor. Nej.
Alltså.. det ligger lixom inte för mig!
Jag har mina vänner.. jag behöver inga fler...
Låter det hemskt?
Se det som att jag faktiskt har de vackraste och bästa vännerna.. för det har jag.



Med tanke på senaste tidens sjukdom har jag varit nojjig för Liten´s vikt.
Jag tog därför med henne til Bvc idag för att väga henne.
Thank god... allt bra!
Visst har hon gått ner.. men inte så mycket som man skulle kunna tro...
Senaste Bvc vikten var 8820 gram och idag låg den på 8610 gram.
Man får tycka att det är ok helt enkelt!



Imorgon är det skola.
Jag kommer nog gå dit men Inte stanna i tre timmar.. Med tanke på Liten så tror jag att det är en omöjlighet.
Självklart kommer hennes välbefinnande före min skolgång.. det kommer alltid fler chanser försöker jag intala mig.
(trots att jag börjar bli förjävla gammal och tiden springer ifrån mig)



Snart är det en ny dag!


Kommentarer
Postat av: Martina

Jaha..ok

2009-04-15 - 10:28:36
URL: http://twoeyesonesoul.blogspot.com
Postat av: Lina

åh hon är ju helt sjukt söt! (får man säga så?) Helt underbar! :)





Allt bra med er gummsi? Jag har varit SÅ dålig på att svara på mina komentarer. Ber om ursäkt. Har inte haft ork, fattar inte varför jag är så trött hela tiden! muttrar Hoppas det vänder snart.



bamsekramar just 4 You guyes!

2009-04-16 - 06:43:21
URL: http://ninninusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0