Dagens Söta

XXX says:
nätdejta?
Hondjur says:
Eh, nej.
XXX says:
nej?
Hondjur says:
Eh, nej!
XXX says:
nej vad?
XXX says:
inte nätdejta?
Hondjur says:
haha. nej, där går gränsen du!
Hondjur says:
Jag har ju för bövelen blockat hela min msn typ.. elin vs people = Not good shit. Jag orkar ju inte ens med migsjälv.
XXX says:
menade att: ska Vi nätdejta? ;)
XXX says:
kan vi ha varsin flaska rödtjut bredvid och lite levande ljus.
Hondjur says:
Hahaha.. gull! Det låter oerhört....romantiskt! :)
Hondjur says:
Men ja, jag vill gärna nätdejta dig ; )



Har jag nämnt att jag ibland är ganska trög och oförstående? ^^
Dock var det så jävla sött.
Och nej, tro nu ingenting. Ingenting speciellt i alla fall. Saker är som dom är. Men ja, han betyder mycket och har figurerat endel i tidigare inlägg.

Förresten.. bli nu inte sura för det där ang. blockningen.. jag är inte mer än människa och min tid är lixom inte tillräcklig för liten, skola, mig, msn och div. annat.. Men till sommaren! Då! Lovar.
Just nu måste jag lixom prioritera lite. (hur tråkigt det än är!)

Men tack vare Tezz och Herr XXX så kommer den här kvällen bli fantastisk.

Förresten så går det största fånget rosor i världen till Underbaraste ÄnglaTezz på hennes födelsedag idag!
Grattis min ängel!
Må ditt år bli fyllt av lycka och bus!
Jag älskar dig!


(klicka på bilden för att komma till ÄnglaTezz blogg)

Kommentarer
Postat av: Tezz

meeeen sötnöt =)

2009-04-20 - 21:36:19
URL: http://mamtezz.blogg.se/
Postat av: Jen

Ha ha ha! Du är skum och allmänt underbar!

:)

Hoppas du fick en fin kväll darl. Puss puss

2009-04-21 - 10:58:11
URL: http://pansky.blogg.se/
Postat av: Stefan

Tack vännen.

I kväll ska jag nog slå korken av den där whiskeyn som står i skåpet. Dags för hårdhanskarna mot bakterierna ;-)

2009-04-21 - 15:49:12
URL: http://jalonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0