Helg igen.


I helgen blir det besök av hon som jag kallar min extramamma och min extrapappa.
Mycket trevligt.
Dom väntas in nu vilken stund som helst så bär det av för att handla lite mat .. Och sedan hem och bara njuta kvällssolen på balkongen och bara ta det lugnt, skvallra om gamla bekanta och lyssna på bra musik.
Förmodligen blir det nog en kanna kaffe eller tre oxå!

Imorgon förmodar jag att det blir att strosa lite i stan innan dom beger sig hem.
Och kanske, kanske kommer den där karl. Men det vet man ju aldrig.
(Släpp dina jävla förhoppningar nu Elin!)

Återigen säger jag:
Länge leve Seniliteten!
Det var inte alls idag utan på Onsdag jag hade Bvc. Suck! Hur är det möjligt?
Jaja.. bättre före än efter! Läkarbesöken känns ju inte som något man borde missa!!

Hann dessutom med att åka till stan och handla hårfärg på Hm med Mia och hennes lilla Isabella.
Men återigen.. spårvagn med min lilla är inget att rekomendera.. hon tycker nog det är väldans tråkigt.. och återigen.. Who can blame her?
Slänger in en bild på sötungarna i alla fall.



Vad har ni för helgplaner?

Kommentarer
Postat av: emily

åh låter som du har en trevlig lördag framför dig vännen :) Jag ska jobba.. Men ska till C på kvällen o mysa, precis som imorgon.



Varför kommer inte karln???



kramar

2009-04-24 - 20:23:09
URL: http://emslo.blogg.se/
Postat av: Jen

Tanken var en tripp till stugan,

men den idén försvann med den pissiga dagen igår.

Vi får åka någon annan helg ist,

nu vill jag bara mysa i solen och kela med vovvarna.

Varje dag skall numera levas som om det vore den sista. (åtminstonde för Bamse babyn) :)

Hoppas du får en trevlig helg med dina extra föräldrar. :)

Puss puss

2009-04-24 - 23:38:43
URL: http://pansky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0