What to do?


Hej trötthet.

Om man inte vill så måste man inte .. har jag alltid levt efter. Och det har ju funkat alldeles utmärkt. Tills jag fick barn.
Nu funkar det inte alls.
Som idag.

Jag vill inte gå ut, jag vill inte härja, inte städa, inte gå.. jag vill ingenting helt enkelt.
Jag känner mig lite som en trotsig femåring som blir tillsagd att städa rummet men vägrar.

Neej mamma, jag vill iiiinte och sedan lägger sig ner och slår och skriker.

Får jag oxå göra så? Är det någon som lyssnar då?

Jag vill sova för bövelen!
Oh well .. har iaf fått undan en del städning och tvätt på morgonen. Men det är mycket kvar.
Orkanen Sanna har anlänt nämligen!

Over and out.

Kommentarer
Postat av: ina-bina

Man måste inte vara på topp varje dag. Hur ska man annars kunna känna sig levande, om man inte sjunker lite ibland?



Städa kan Molgan göra. Han städar så bra här - lika osynligt som han själv ;)



<3

2009-04-30 - 09:55:04
URL: http://inabina.blogg.se/
Postat av: Martina

Lilla hjärtat! Håller med ovanstående. Skit i och städa då.. lev i skräpet en dag, eller två..om du inte orkar. Gör nåt mysigt, du och sanna.. kryp upp i soffan med lite godis ikväll..



KRAMAR!

2009-04-30 - 10:56:04
URL: http://www.twoeyesonesoul.blogspot.com
Postat av: Jen

Ahh, det där känner jag igen.

Jag kan fortfarande vara liten med Rob. :P

2009-05-01 - 20:27:15
URL: http://pansky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0