Älskade lilla är Full i F*N!




Morgonen började som vanligt.. tidigt!
Gick runt och småstressade och pysslade som vanligt .
När vi skulle gå kunde jag inte hitta mobilen .. Oh well... Jag är inte Så beroende så jag tänkte att jaja, den dyker väl upp senare då...

Dagis gick förövrigt lika bra idag och av de 4 nya barnen var min den enda som inte grät när vi lämnade dom en liten stund. Min duktiga fina tjej.
Dock var det helt kalabalik när vi kom tillbaka... Alla .. och jag menar i princip Alla... skrek och grät.
Det lät som att man var på ett zoo.
Mitt barn stog oberörd vid fönstret och lekte och brydde sig inte alls. haha.
Det är skönt att hon är såpass trygg i sig själv tycker jag!

Åter hemma fortsatte jag att leta efter mobilen.. Ingen mobil att finna..
På eftermidden kände jag att det ... tryckte på lite... så jag tänkte att: Jaja, toa får det bli och jag går in och fäller upp locket.

Ni kan föreställa er synen som mötte mig?

Där låg mobilen... Tack för den älskade barn.

Nu blir det enkel biljett till Afrika och du behöver Inte komma hem. -suck-

Ok...kanske inte så illa. Men kontentan är i alla fall att jag är utan telefon...

Och nej, det verkar inte fungera att låta den ligga på tork heller.. varken för själva telefonen eller simkortets del.


Visst är det underbart med barn.. My God, vad har jag gjort för fel?

Nåväl... det är tur att hon är så jävla söt för annars vet jag inte vad jag hade gjort!

Kommentarer
Postat av: mumari

Hahaha! Underbart! Loke slängde in min (nya) telefon i vedspisen förrut när den brann för fullt! Men jag offrade luden arm och fick tag i den, den smällte bara lite i hörnet....



Kram på're

2009-08-27 - 07:13:14
URL: http://mumari.com
Postat av: Tezz

hahaha känner igen de där ;)

Fast det är mest våra hemtelefoner som har hamnat i diskvattnet =P



Tråkigt med din mobil dock.



Härligt att hon gillar dagis=)



KRAM o ha en bra dag!



2009-08-27 - 09:09:01
URL: http://mamtezz.blogg.se/
Postat av: C

Haha...Javisst är det underbart :p

Min tlf badade lite i förrgår.. Men det gick rätt bra, den svimmade lite bara^^

pussa

2009-08-27 - 09:18:19
URL: http://vinterskugge.blogg.se/
Postat av: Cikoria

hon är så söt så söt... en liten ängel och änglar kommer undan med det mesta de hittar på, eller hur?

;)



min ena lyckades peta in hela fjärrkontrollen i videon - duktigt jobbat... not

2009-08-27 - 22:57:44
Postat av: Jen

Jag antar att det inte är en Nokia du har...

med tanke på att min klarade 2 månader i snö och vattenblask. -mohahah-

Hon är då fruktansvärt söt den lilla.

Definitivt ingen att bli arg på. :)

Och skönt att det gick så bra på dagis.

Puss

2009-08-29 - 12:21:03
URL: http://pansky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0