Bad smell day...


Jag är skabbig och borde duscha. Jag luktar illa.
Men jag är så satans trött och försöker intala mig själv att ingen varken skall ligga med mig eller lukta på mig.
Men sedan tycker jag ju synd om liten då. Så jag kanske borde för hennes skull.
Ja, det måste jag.

I övrigt så grusades förhoppningarna.

I övrigt 2 så börjar kräket att ställa en massa krav han inte har rätt till och det skrämmer mig.
Mitt barn, mina regler! My god, vad har jag ställt till med?

Dessutom har jag bara sovit en timme inatt så jag känner mig inte helt fit for fight om jag skall vara ärlig.

Dusch. Nu!
Piggna till. Nu!


....och nej, det här inlägget är för skit för en bild...!

Kommentarer
Postat av: ina-bina

Fick du mina kommentarer häromdagen? Jag skrev och skrev, men det ville sig inte. Bloggen strular nog :/



Hur är det med dig nu för tiden, söt?

2009-08-20 - 11:31:06
URL: http://inabina.blogg.se/
Postat av: Lina

I värsta fall kidnappar jag er och placerar er i vårat extrarum i skogen!! Hör av mig i eftermiddag/kväll ang. om att ses imon. Puss på er!



P.s. Elin du får gärna duscha om jag skall komma på besök också ;)

2009-08-20 - 13:15:49
URL: http://Http://schess.blogg.se
Postat av: Angela

fyyyyy gillart inte rym med din dotter gumman, han verkar läskig den där pappan!

2009-08-21 - 09:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0