Höjden av ekonomiskt tänkande!

 


Min lägenhet är inte så stor ..och liten behöver sitt eget rum..
Därför har jag tagit ut min säng i vardagsrummet och byggt in mig i ett litet hörn.
Funkar alldeles fint och är ganska mysigt trots allt!

Problemet är att det blir ganska mörkt därinne på kvällen...
Sedan att ekonomin är katastrof behöver vi ju inte ens prata om..
Så jag byggde mig en egen lösning...

En del av ett gammalt lakan, några skruvar, en ram och några häftstift! Kallas ekonomiskt tänkande och är helt funktionabelt!

Vi pratar självklart om hyllan med lampan på! ^^


Kommentarer
Postat av: Jen

Ha ha ha! Babe, du är så jäkla smart och kreativ att jag blir alldeles avis. :D

Men kolla kontot igen du söta, kanske det kan finnas någon slant extra där. :P

2009-08-30 - 14:51:22
URL: http://pansky.blogg.se/
Postat av: Cikoria

tycker det ser riktigt mysigt ut. allt går så länge man har den rätta inställningen, och det har du.



Kram

2009-08-31 - 16:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0