I got lost somewhere in year 2000...

Ikväll har jag suttit inlindad i min zebrafilt, kedjerökt, druckit kaffe och haft Herr Winnerbäck i bakgrunden. Jag har nickat igenkännande åt hans texter om hur svårt det kan vara ibland och om hur olycklig kärlek kan vara. Medan jag har lyssnat har jag klätt mina skolböcker i Hello Kitty papper och undrat över när allt blev så allvarligt. Jag passar inte in längre. Så älskade Winnerbäck.. Du får gärna komma hit och skrämma mörkret. Jag har nämligen fastnat i övergången til l vuxenvärlden.

Kommentarer
Postat av: Jen

Hello Kitty papper!? Vad sött! :D

Jag funderade på detsamma härom dagen...

när skulle egentligen övergången ske.

Jag tror bestämt att jag missade den jag med... :/

2009-08-15 - 09:07:01
URL: http://pansky.blogg.se/
Postat av: Jen

Jag gör dem i photoshop...

Men jag vete faaen om det blir så snyggt. Ehm..

Har du inte fått dator än plutt?

Me miss you tooo!! -ynk-

2009-08-15 - 22:36:29
URL: http://pansky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0