Lite bilder och uppdatering..



Den senaste tiden har levts utan dator.. På många vis bra och på flera vis dåligt.
Man anar inte hur handikappad man faktiskt blir förrens den inte lever längre!
Jag lovar.

Mitt slutarbete i Svenska C tex.. Pang, bom borta.. Bara att börja om.
Den sociala biten.. boom.. dead..
Och såklart ..det viktigaste. Bloggen. Oh my, denna abstinens.

Men nu är den i alla fall tillbaka och vi har haft ett par riktigt heta dejter nu jag och han!
Awesome!

Gårdagen spenderades på Liseberg med Mia och hennes lilla. En dag som var sådär alldeles perfekt. Klarblå himmel, strålande sol men med en början av höst i luften.
Det är fantastiskt!
Jag älskar höst. På riktigt. Det gör mig glad i själen att jag känner att den börjar komma nu!
Dock har jag kommit underfund med att lite varmare ytterkläder måste skaffas till Liten snart innan det blir för kallt..

                                                      








Vi åkte SagoSlottet och Drakbåtarna och liten tyckte det var hemskt spännande. Alldeles hänförd med stirrande blick ;)
Men det allra roligaste var nog kanske kaninerna...
Jag trodde att hon som de flesta andra barn skulle tycka dom var lite läskiga ... (dom är trots allt tredubbel hennes storlek, håriga och gröna)
Men ack nej, hon i princip slet sig ur min famn, tog kaninens tass och lade sig med heela överkroppen i kaninens famn och gosade ner sig...  Mmmmmmm....hörde man nerifrån pälsen..
Älskade lilla sötunge.. sådant gör en mamma alldeles varm!

Såklart var vi tvungna att spela lite oxå. Ett par stjärnvinster, ahlgrens bilar, sandleksaker och chips var det vi kom hem med.. Nu är det ju då jävligt synd att jag som inte äter godis vann 2 kg chocklad alá typ 40 kakor kaxchocklad och tre påasar bilar.. men men .. Kul att vinna var det ju helt klart!
Jag är faktiskt en väldigt bra vinnare!
(Att jag är en sjukt dålig förlorare och blev sur och bitter när Mia vann en nalle behöver vi inte prata om)




                   


Dagen avslutades med korv och mos och två trötta barn.
En hel lyckad dag som vi kommer göra om till veckan när det är lite mindre folk därinne.
Dom är fortfarande lite för små för att orka köa och dylikt..
Men till veckan som sagt.. då smäller det igen!

Tack till Mia och Bella för allt! <3

(de små bilderna är som vanligt klickbara)

Kommentarer
Postat av: Jen

Åhh så myysigt!

Jag blir alldeles avis. :)

Hoppas det blir lika underbart om inte bättre till nästa gång. :D

Puss puss

2009-08-16 - 11:34:57
URL: http://pansky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0