Morgonstund....




Morgonen börjar med hög musik, en massa kaffe och en unge som lärt sig att ta sig upp i soffan alldeles på egen hand.
Hej, nervsammanbrott!

Nu blir det till att fortsätta få ordning i kaoset. Det är verkligen illa det här. Hur kan det bli såhär på två dagar?
Det är ett mysterium!

Oh well.. kattlådan, diskmaskinen och första tvätten är klar.. Nu är det bara Allt det andra kvar!

Dessutom kommer väl det där kräket som vill träffa Liten idag med skulle jag tro.

Jaja.. vi får ta det som det kommer!

Hoppas ni får en fin onsdag mina vänner!


Förresten... baka bröd eller inte baka bröd idag är frågan?

Kommentarer
Postat av: ina-bina

Äsch, jag känner mig inte särskilt söt. Idag börjar skolan och jag funderar mest på om man kanske kan gå under jorden i några veckor tills man känner alla klasskamrater :P



Hur är det med dig?



Bamsekram!

2009-08-19 - 11:50:43
URL: http://inabina.blogg.se/
Postat av: Jen

Ha ha! Tänk dig hur det är med 4 hårbollar som fäller frenetiskt samt en man som inte kan plocka undan efter sig...

Städning var eviga jä-la dag! -mutter-



Jag åt lite fil och flingor, sov någon timme mitt på dagen samt åt en redig grönsaksgratäng till middag, så idag är jag fit for fight igen. :)

Springa med lillfjanten, städa och besöka staden är mina uppdrag för en hälsosammare livsstil.

Men tack ändå för tipsen. :P

Puss

2009-08-19 - 11:51:10
URL: http://pasnky.blogg.se/
Postat av: Jen

Ha ha! Tänk dig hur det är med 4 hårbollar som fäller frenetiskt samt en man som inte kan plocka undan efter sig...

Städning var eviga jä-la dag! -mutter-



Jag åt lite fil och flingor, sov någon timme mitt på dagen samt åt en redig grönsaksgratäng till middag, så idag är jag fit for fight igen. :)

Springa med lillfjanten, städa och besöka staden är mina uppdrag för en hälsosammare livsstil.

Men tack ändå för tipsen. :P

Puss

2009-08-19 - 11:53:19
URL: http://pasnky.blogg.se/
Postat av: ina-bina

Äsch, jag känner mig inte särskilt söt. Idag börjar skolan och jag funderar mest på om man kanske kan gå under jorden i några veckor tills man känner alla klasskamrater :P



Hur är det med dig?



Bamsekram!

2009-08-19 - 12:36:20
URL: http://inabina.blogg.se/
Postat av: Emily

Sötnos!



Haha jaa de är våran kaffemaskin :P det är bara komma å flytta in vettja, haha.



Blev det något brödbak? annars idag kanske?

2009-08-20 - 08:50:58
URL: http://emslo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0