Utan nikotin och koffein försmektar jag i denna betongförort!


...Laster? Jag? Kanske ett par.. men bara ett par då!...



Med Winnerbäck i öronen,snus inne,en ciggarett och en kopp kaffe som inte syns begav vi oss till dagis imorse.
My god, I hate mornings!
Jag Är och kommer Aldrig bli en morgonmänniska. Aldrig!
Inte min lilla människa heller.

När jag gick där i tunneln tänkte jag allvarligt ett tag på om barnet aldrig mer skulle få gå på dagis... Hennes mamma vill inte gå upp så här tidigt igen.
Vansinne. Visst är det. O andra sidan tänker man sällan klart vid den tidpunkten på morgonen.
Vad klockan var? Tio i Nio!
Fruktansvärt I tell ya!

Det gick lika bra idag och massa beröm gavs. Frukt och kaffe blev det innan vi begav oss hemåt.
Fröknarna är trevliga och sympatiska och det verkar som att deras värderingar är sunda även fast det kanske är lite för många inskolningar på en och samma gång.
Detta är ju dock inte något Dom kan rå över, tyvärr!


Förövrigt undrar jag: Om barnet är ett monster... Får man ha dom i bur då?? :O





Kommentarer
Postat av: Emily

hahaha men lilla söta!!!

2009-08-25 - 19:09:27
URL: http://emslo.blogg.se/
Postat av: C

Haha.. <3

2009-08-26 - 09:53:58
URL: http://vinterskugge.blogg.se/
Postat av: T

Men NEEEEJ! Rök inte, det är ju så ofräscht, allt luktar ju riktigt illa! Kaffet och snuset får du behålla, men bäbisar vill snosa på en sköljmedelsluktande mamma! :)

2009-08-26 - 12:52:56
URL: http://www.starfucced.se
Postat av: Tezz

ååh så söt hon är=)

hålller med om dagislämningen.. fy sjutton va jobbigt de är att komma upp/stressa iväg på morgonen.

Börjat bli bättre på att gå upp nu jag (harkel 1 år har gått sen K började),

barnen blir ju inte mindre trotsiga med åldern ;)

Guld med vettiga fröknar!!

KRAM

2009-08-26 - 20:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0