Aj, Ynk, pip -förhelvete!




Älskade allmänbildade Bloggläsare Jag behöver era goda råd!


Tydligen skall man inte sitta på kalla fuktiga bänkar i November. Man får tydligen kraftig urinvägsinfektion då säger läkaren! *host*

Fick utskrivet Antibiotika som skall hämtas idag!
Dock vet jag att det finns massa "kärringråd" oxå... Jag bara minns dom inte!
Minns ni?
Grönt te? Var det så kanske?

Jag har feber och ont som in i bomben. Jag är ynklig!
Rädda mig!

(och ja, no more sitting on kalla bänkar, jag lovar!)

Kommentarer
Postat av: Tezz

Drick citronvatten.. MASSOR så mycket du kan...

Jag brukar göra iordning två liter och ha i kylskåpet, sen får man tvinga i sig under dagen.. bakterierna måste UT!

Stackare där..lider med dig!!!

Bada är bra med... VARMT.

2009-12-01 - 17:38:26
URL: http://mamtezz.blogg.se/
Postat av: Anonym

TRANBÄRSDRICKA..DET ÄR DET BÄSTA:-) (DOCK INTE SÅ JÄTTEBILLIGT)

2009-12-01 - 18:47:09
Postat av: Lina

Åh, krya på dig!! Underbar bild på sötfisen, som alltid :) bamsekram!

2009-12-03 - 05:45:30
URL: http://ninninusens.blogg.se/
Postat av: Milla

Man får inte urinvägsinfektion av att bli kall, man får det av att bakterier tränger in i urinröret. :) Drick tranbärsdryck och sura drycker, typ citronvatten. Och tänk på att försöka tömma blåsan helt när du är på toaletten.

2009-12-03 - 23:54:42
URL: http://millablom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0