Astrid Lindgren starts to drive me crazy!



...Sådär kan det gå om man tittar bort och har en liten tjuvunge.. :D


Barnvaktandet igår var inga problem alls och alla sov så sött i sina sängar när klockan var kvart över tio.
Självklart sov de små mycket tidigare men jag och A satt och kollade på film och mumsade godis tills även han skickades i säng vid halv tio.

Ja... Ett barn till borde man nog ha! Inte just nu kanske... men inom ett par-tre år i alla fall!
Syskon är mycket glädje har jag upptäckt och jag vill nog att Sanna skall ha den biten.

Imorse var det första jag fick höra när jag kom in i sovrummet: Moaaa, moaaa.... bästisen med andra ord :)
Så tur är det väl att Sanna skall sova där ikväll medan jag och J skall ha tjejkväll.
Lite vin, lite mys och kanske dyker det upp någon mer.

Förövrigt älskar jag Astrid Lindgren över allt annat men nu börjar jag bli Lite trött på henne!
Sanna tittar på tv´n när den är avstängd och ropar Mera, mera dagarna i ända... och det är bara Den filmen för hela slanten. -suck-
Hon skulle med all säkerhet kunna se den 300 ggr om dagen om jag bara tillät!
Sötskrutten!
(så om någon har Astrid Lindgren filmer att sälja för en billig peng så hör av Er) :p



Nu skall det julstädas lite till... Göra klart så mycket som möjligt innan det är dags för avresa till mamma på onsdag. Home sweet home!

Men först väntar en kväll med fina J! Me like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0