Odelad Kärlek.





Trots att hon är en liten Terrorist och ett yrväder så måste jag erkänna att ungen är fantastiskt söt och charmig till tider!

Man skulle kunna säga sådär rakt och enkelt att utan Liten ingen Elin.

Hon är anledningen att andas, finnas till och stiga upp varje morgon.
Hennes leende gör mig lycklig i hjärtat och hennes kramar värmer igenom märg och ben.

Att bli mamma är det bästa som hänt mig och jag värdesätter varje sekund jag får spendera med den där lilla fantastiska varelsen!

Jag trodde det var omöjligt att älska någon så gränslöst som jag älskar henne. Men hon har lärt mig vad kärlek är och jag tackar henne för det!
Varje dag.



...Älskade barn, du är den mest betydelsefulla och vackraste varelsen i världen...
.Mamma älskar dig så.

Kommentarer
Postat av: t

ååh underbart elin, jag vet precis hur dom känslorna känns :)

Inget är starkare.. love<3 och god jul!

2009-12-22 - 00:06:41
Postat av: ina-bina

Vad fina ni är... Om jag kan känna så inför ett barn som jag inte har några blodsband med, kan jag inte ens föreställa mig känslan inför ens egna... Det finns nog inget ord för det, men fantastiskt kanske är en bra början :)

2009-12-22 - 01:57:28
URL: http://inabina.blogg.se/
Postat av: Martina

Vad fint! Villkorslös kärlek. Underbart :)

2009-12-23 - 23:10:29
URL: http://www.twoeyesonesoul.blogspot.com
Postat av: tiamiquilts

en otroligt söt liten "terrorist"

julkram till er båda

2009-12-26 - 10:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0