Det blev en Produktiv dag!




Sanna sover och Herr Greger sover. Snart skall jag oxå sova. Klockan har sprungit ifrån mig men jag har banne mig fått gjort en hel jävla del idag!
Skurat nästan alla golv, dammsugit överallt inte bara en men Två gånger!
Det är rent på golven nu och vill Sannisen börja krypa så får hon det!

Hon kröp TVÅ steg idag på spädbarnsgruppen!
Så stolt, så stolt man kan bli :) Dessutom fick hon äta melon för första gången och det var en riktig höjdare ;)
Thank god att ungen inte är lika kräsen som sin mamma! Haha.

Dessutom fick jag bäddat rent i alla sängar, möblerat om färdigt, tvättat tre maskiner samt köksmattan, slängt ut gamla datorer och nattduksbord samt skrivit ungefär halva uppsatsen!
Det känns skönt!

Sedan får vi som sagt inte glömma både spädbarnsgrupp och fika med Maria på Blå stället heller.

Jag önskar alla dagar var såhär produktiva. Tänk vad skönt ... och vad rent jag hade haft det. Jämt!

Nåväl .. Dags att inta duschen.
Sedan blir det att slänga sig ren och fräsh i nybäddad säng. Finns det något mysigare?
Jo, det gör det kanske.. men inte så mycket faktiskt!

Dröm sött mina vänner!

Kommentarer
Postat av: ina-bina

Din hurtbulle! :D Hann du ens att andas?



Och ja, snäll, får jag chans på dig? (Jag är bra med barn dessutom, jag är barnskötare, har läst pedagogik i fyra år och saknar att vara styvmamma - Sanna och du kan bli mitt socker och HerrGreger kan få söta kissungar med Snuva?)

2009-02-03 - 02:03:27
URL: http://inabina.blogg.se/
Postat av: Tea

Hej SagoElin!

Läste din blogg förut, hette Kissable då men nu har jag en ny blogg.



Vad kul att läsa ikapp lite, och att lilltjejen tagit de första stegen... Det är en magisk känsla!

2009-02-03 - 09:45:15
URL: http://tea.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ha ha ha! Vilken morgon raring...

Inte ens jag skulle vilja höra mig nynna på Petter. :D



Visst är det skönt med en renbäddad säng.

Det är nog den enda ggn jag kan somna på stört när jag lägger huvudet mot kudden.

Lovely feeling!

Puss puss

2009-02-03 - 10:42:27
Postat av: Jen

Varför försvinner mitt namn ibland när jag skrivit klart!? -mutter-

2009-02-03 - 10:43:03
URL: http://pansky.blogg.se/
Postat av: Tezz

ÅÅh va ni är fina =)



Riktigt effektiv du var igår!!

såå skönt när de är klart=)!

Håller igång med skiten idag vi ;)

inte mycket som slår belöningen av en nybäddad sänge efter en sånn dag du :D



Kram o Puss

2009-02-03 - 14:05:52
URL: http://mamtezz.blogg.se/
Postat av: Lina

naaaawwww sjukt söta ni är då!!! Din dotter skulle jag kunna pussa ihjäl - underbart fin! :D



kramar på er båda!

2009-02-04 - 11:02:55
URL: http://ninninusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0