En lördag som alla andra...




...Man blir så trött av frisk luft att ibland så somnar man helt enkelt...
♥♥♥




Dagens klädsel
- Tights, jeans, svart huvtröja. (I am so predictable)
Dagens besök - Träffade Mia i Angered och handlade sedan tog vi oss i kragen och gick hem till Tant Tina och drack kaffe. Mysigt som attans och barnen fick leka lite!
Dagens saknad - I´ve lost myself somewhere along the highway...
Dagens dusch - Jadå, imorse!
Dagens sötaste - Tant Tina, Moa, Anton och Nyvakna Fidde ; )
Dagens dryck - Kaffe - Kan det vara något annat?
Dagens friska luft - Ganska mycket faktiskt. Promenerade runt både i Angered och Lövgärdet samt handlande!
Dagens mest irriterande ljud - I´ve got angry voices in my head telling me what to do.
Dagens mat - Potatisgratäng med strimlad skinka och norska fiskbullar! Lovely!
Dagens låt - En himla massa country från Necrobaby! Hurra!


Om ni undrar så har jag inte tittat på Melodifestivalen och jag vet inte vilka som är med. Inte en enda faktiskt...
Valentines day ... skiter jag högaktningsfullt i ...
Min vackra dotter och mina underbara vänner älskade jag igår och jag kommer älska dom imorgon.. även idag.. Jag älskar inte beroende på dag och datum. Sorry folk´s!

Nu är det natten!

Tacktacktacktack för alla Era underbara kommentarer ang. mitt foto på mig och Sanna i Wtf fotoutmaning "Romantik och Kärlek!!"
Mitt bidrag hittar ni Här och tävlingen samt de andra vackra bidragen hittar ni Här!

Och såklart ett Tack till Martina som suttit och underhållt mig på msn hela kvällen!
Hej, jag vill till Peace & Love med dig!


Drömt Sött!

//Liten Trött E!

Kommentarer
Postat av: Martina

Norska fiskbullar ? Är det inte tillräckligt gott med fiskbullar i hummersås ;)



Sov gott myran :)

2009-02-15 - 01:03:09
URL: http://marcl.blogg.se/
Postat av: Cikoria

här kan du hitta lite av mina andra skriverier ;)



2009-02-15 - 07:47:06
URL: http://blogg.aftonbladet.se/14814/
Postat av: emily

Gulle! Glad jag blir, känns mer som mig med långhår, eller ja långt o långt men icke super kort iaf. haha.



Nej men alla hjärtans dag är inte så jävla viktigt. Jag var mest bakis haha.

kram

2009-02-15 - 10:53:21
URL: http://emslo.blogg.se/
Postat av: Jen

En mysig dag med andra ord!

Ang alla hjärtans, så håller jag med fullt ut.

Det ska inte behövas speciella dagar för att man ska visa folk uppskattning, kärlek och respekt.

Det kan man banne mig göra jämt! -mutter-

En aning töntigt att vi måste ha dessa dagar för att bli påminda om något så enkelt som varandra.



Me love you every day! Så det så... :)

2009-02-15 - 11:37:42
URL: http://pansky.blogg.se/
Postat av: Cikoria

http://www.poeter.se/poetHome.php?writerId=17856



det var den länken du skulle få ;) inte den andra.

2009-02-15 - 12:18:18
URL: http://blogg.aftonbladet.se/14814/
Postat av: Anonym

Känner du flera Martina? Har jag underhållit dig?Nu är jag inte riktigt med här....

2009-02-15 - 19:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0