Och där försvann tisdagen...




Dagens klädsel - Svara, tunna, pösbyxor, svart, tunn tröja.
Dagens besök -  Spädbarnsgruppen och träffade Eva. I övrigt undviker jag mänsklig kontakt förrutom blogg och visst msn-bruk.
Dagens saknad - Idag saknar jag den jag var... för flera år sedan.
Dagens känsla -  Overklighetskänslan släpper inte. It feels like I´m kind of loosing it here!
Dagens dusch - Nej. Men jag har badat med älsklingen. ♥
Dagens sötaste - Sanna är alltid sötast och vinner jämt!
Dagens dryck - Kaffe, vatten, proteindrink och en burk cola.
Dagens friska luft - Promenad runt i angered och sedan hem.
Dagens mest irriterande ljud - I´ve got angry voices in my head telling me what to do.
Dagens mat - Proteindrink och ungefär 5 gafflar makaroner. Hej illamående.
Dagens låt -Winnerbäck - Tidvis.

Kommentarer
Postat av: Martina

Den listan känner jag igen :P

2009-02-10 - 20:39:05
URL: http://marcl.blogg.se/
Postat av: Martina

Haha, det gör absolut inget. Helgon säger du. Jag har med Helgon - Unopened - kika in vettja! :)

2009-02-10 - 21:21:19
URL: http://marcl.blogg.se/
Postat av: Petra

Hej! Jag älskar orkidéer, den finaste av alla blommor! Lyx å se en odling i Thailand....hihi. Jo med mig är det bara bra! Letar efter ett större boende och efter jobb, men det ska väl lösa sig! Hur är det med dig då vännen?

kram

2009-02-11 - 10:24:00
URL: http://glamouricious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0