Lilla Änglaknull blickar tillbaka...





I alla år.. Eller i alla fall i väldigt många år har jag gått under namnet Lilla Änglaknull på nätet.
Först och främst av anledningen att det är en jävligt bra låt med MisFits men även ett par andra lite mer interna orsaker vi inte behöver dra upp här.

Just nu sitter jag och Tezz och diskuterar bland annat våran oskuld och vart våra barn kommer ifrån...
Hennes kom med Storken medan jag blev impregnerad av den heliga anden...
(Nice work there by the way Mr!)

Men plötsligt mitt uppe i all oskuld kommer världens klockrenaste kommentar:

"Du är en blandning mellan en ängel och ett knull. Alltså en himmelsk upplevelse i sänghalmen=)"


HAHAHA!
Tack, min ängel! Det där var en Egoboost utan dess like! Jag lovar att tänka på det nästa gång jag skall ut!
Du är underbar! ^^

Tezz är förövrigt innahavaren till Många andra klockrena kommentarer oxå... Som tex:
"Meen... Har du en Älg på väggen?" -Och ser smått oförstående ut när Kim pratar om att han hängt upp en ..t-shirt på väggen...
Ok, jag lovar. Det var roligare för oss som var där.

Och om man nu skall presentera Fröken Tezz på något vis är det Kvinnan som precis som jag alltid bara dricker EN öl ... Hon dricker aldrig fler. Hon dricker En.. och En ... och En.. Gärna ur pepsimuggar gömmandes på en toalett!
Hon är kvinnan som jag lyckats lura i en otymplig mängd ThaiWhiskey i tron om att det kunde bota hennes elaka förkylning...(Behöver jag berätta om resultatet?)
Hon är den jag känner som älskar Winnerbäck precis lika mycket, berörs lika mycket och har gjort det lika länge samt att vi har en massa annan bra musik gemensamt.
Tvåbarnsmamma till två små busfrön, sambo med snällaste killen... Matte till gosigaste rottisen Kelzy!

Vi jobbade på Carest(He)l(l) i två år tillsammans... hon i köket och jag i kassan. Vi bodde på varsitt stora rum på 11 kvm där man kunde höra varandra snarka genom väggarna. Motell is the shit!
Man delade allt, 24 timmar om dygnet. Skratt, grått, kaos och en j*vla massa fester : )
Vi var ett glatt gäng på ca 7-8 pers som bodde där fast och jobbade.

Ja, det var tider det.
Tider man ser tillbaka på med glädje, vemod och saknad.
Trots omänskligt mycket jobb, fruktansvärt mycket dryga norrmän och en del retards att jobba med så var det onekligen bland den bästa tiden i mitt liv.

Och jag har bland annat Tezz att tacka för detta!

Så tack älskade gumman för alla nätter, dagar, skratt, kommentarer, stöd och för att du alltid ställer upp när jag behöver dig!
...I Love you forever...


Kolla in hennes fina blogg och följ hennes vardag med känslor, vardagsbestyr, barn,musik och djur...
En helt klart mycket läsvärd blogg!

Bloggen hittar du här: MamTezz




Tezz lade upp ett liknande inlägg på våran konversation i sin blogg... Från hennes perspektiv ... Med en tillhörande bild på mig.
Jag frågade lite försynt över varför hon var tvungen att ta dom mest "ocensureade" och jag får till svar:


Tezz says:
Tycker den med kjolen är så fiin och den ändra ser du verkligen änglalikt vacker ut på.. likt en tavla ja sett med ngr nackna kvinnor i en typ källa.. kommer inte ihåg va den heter längre.. men den är så himla fridfull och fin.
Lilla Änglaknull says:
Naaaaaaaaaaaw.... Men sötaste nosen dåååå!!
Tezz says:
Och en kille.. hmm jo, typ prinsen (fast de va nog inte prins men du fattar hur ja menar) och nymferna eller nått likannde =)
Lilla Änglaknull says:
Hahaha. Jag är en nymf!
Lilla Änglaknull says:
Nu dog jag!
Tezz says:
De har låångt vågigt hår om ja minns rätt=)
Tezz says:
JAAAA HAHAHAHA
Tezz says:
eller nej alltså de är du inte. Hahahaha men ja...
Lilla Änglaknull says:
Jag kan se mig själv sitta naken likt en liten gummiboll på ngn lite holme mitt i en älv!
HAHAHAHAHAHA!
Nymf my ass!!! :D

Tezz says:
Men bilden.. tavlan ;) heter nått i stil med det!!
Tezz says:
Haaaahaaahaaa. I en äääääälv. haaahaaahaa



Ja, alltså... Ni förstår. Det spårade lixom ur här! ^^
Men alltså, seriöst... Kan ni se det framför Er lixom? Hahahaha!

Bilden Tezz syftar på är förövrigt Denna:

<-- Klicka för att förstora.


Godnatt mina vänner.
Jag ville bara ge er en liten inblick i hur mina kvällar ser ut ; )

Kommentarer
Postat av: Tezz

naaaa men sötaste!!!

det är så klockrent och träffade mig rakt i blödiga ögat.

För de du skriver är som taget direkt ur mitt minne.

Känslorna bubblade upp och forsade genom hela min kropp,

Så nu snyftar jag en hel del..



Snyggve bild på mig, INTE ;)

Men jag bjuder på den!

haha



Love you to <3

2009-01-27 - 21:20:15
URL: http://mamtezz.blogg.se/
Postat av: Tezz

Visst är det så.. lilla ÄnglaNymf

Du har fått ett till smeknamn frånomed ikväll ;)



puss puss Tezz

2009-01-27 - 23:21:46
URL: http://mamtezz.blogg.se/
Postat av: Tezz

NÄCKEN och nymferna heter tavlan :D

rättar mig själv.. kom på det och jag fick ej ro att sova innan jag skrivit de.. haha

off to bed ;)

Sweet dreams.

2009-01-28 - 00:55:59
URL: http://mamtezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0