Bitter och tjock vs Bitter och Smal!


Folk säger ofta att: Ja, jag är så lessen/deppig/ensam att jag inte kan äta. Kilona bara rasar och kläderna passar inte. Med mera, med mera...
Och ja, självklart förstår jag att det verkligen är ett problem för många. Jag förstår att det måste vara jättejobbigt om man faktiskt inte har någon övervikt, extrakilon. Detta är inte något jag önskar någon!

Men alltså.. Dagens I-landsproblem: Varför får inte jag vara bitter och rasa i vikt?
(Det är bättre att vara smal och bitter än tjock och bitter. Så det så)

Och ja, det är väl kanske inte så allvarligt menat det här. Men lite.

Jaja... Dags att plugga, duscha och göra sig redo för en kväll med finaste VackerCarro.
Längtar som en unge.

Hej VinKalorier.

(Och ja, knyttet skall vara hemma hos mormor såklart) : )


Hoppas ni får en fin lördag!

Kram på Er och tack för alla kommentarer!
Dom värmer så!


Kommentarer
Postat av: Jen

Hej Vinkalorier indeed! Var glad att du inte väger lika mkt som jag iaf din lille spink! <3

2009-01-31 - 14:02:49
URL: http://www.jennifercorell.wordpress.com
Postat av: Stefan

Ha så kul i kväll, och ta ett glas åt mig med. Själv måste jag köra i kväll.

2009-01-31 - 19:22:46
URL: http://jalonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0