Du är bättre än alla världens kokosbollar!




"Hemma på våran gata i staaaaaaan, där bor det en tant och hon har sålt aaaaalla sina ungar för 25 öre styck. Alla 18!"

Jag säger till Er som jag nyss sade till litenälsk.. Även fast du väcker mig varje natt i 50 år till så kommer jag inte sälja dig för alla kokosbollor eller 25:öringar i världen!

Lilla mysiga gosiga ungen.. hon blir alldeles tyst och glad när vi tittar på just den här filmen. Hon verkligen ler och är helt med i förloppet.. Eller ja, mer eller mindre. Med tanke på att hon inte gillat tv alls innan... förrutom C.S.I vilket jag helst inte låter henne titta på som går där vid sex på eftermiddagarna så är det här en avsevärd förbättring!

Och nej, jag menade inte att hon Måste väcka mig varje natt... Men det Gör faktiskt ingenting. Trots att klockan just nu är kvart i tre och jag vet att hon kommer vakna om ca 4 timmar igen.
För hur kan man bli annat än glad när man ser det här? :)

Tänk om jag hade vetat att man kunde älska någon såhär mycket!

Sanna och Herr Greger:
Ni är min alldeles egna lilla dysfunktionella talibanfamilj och mer än vad jag någonsin hade kunnat önska mig!

Dröm sött mina kära läsarare!

Kommentarer
Postat av: Jen

Ha ha ha! "Dysfunktionella talibanfamilj"!

Du är för underbar flant!

Me love you long time!

2009-01-23 - 10:58:08
URL: http://pansky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0