Finhelg!




... När man blev som man blev och inte som man skulle ...

Idag skall mannen hem och jag fasar för hur tomt det kommer att bli.
Jag har haft det alldeles för bra nu några dagar och jag vill inte att det skall ta slut.

Så nu får ni mina älskade vänner roa mig!
Martina..date ikväll?
Pax är bokad på måndag.
Så...resten av veckan?
Fast egentligen borde jag låsa in mig och plugga.. uuh.

Jag är lyckligt  lottad som verkligen har de finaste vännerna och pojkarna i mitt liv.
Ibland så är man nog inte så tacksam som man borde.. men jag skall bättra mig.
Jag lovar!

All min kärlek till Er!


Och ikväll när liten sover och ensamheten sänkt sig kommer en riktig update.. håll utkik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0