It´s Magical...




För att vara den som egentligen avskyr nyår så måste jag ärligt erkänna att:
Nyårsafton var underbar!
Den bästa på jag minns inte hur många år!

Vi grillade på balkongen, lekte massa med liten söt som vägrade sova.. med Herr Greger som oxå vägrade sova..
Vi kollade på raketer, njöt av den vackra färgsprakande utsikten och alla raketer och pussade in det nya året.
Det var magiskt.
Precis som en nyårsafton skall vara .. om jag hade fått bestämma.

Johanna och matte åkte vid halv två tiden och kvar blev jag och M.
Han är förresten fortfarande kvar..
Gårdagen spenderades nämligen med pizza, filmer, litengos och massa annan mys.
En perfekt dag det med helt enkelt!

Vi såg Madagaskar 2 som var bra precis som jag trodde den skulle vara, Hundred Feet som oxå var bra och lagom läskig.. Dock kanske lite överdriven i slutet men. Helt klart sevärd!
Sist men inte sämst såg vi Lögn i helvetet med Robert Gustavsson och Peter Dalle. Hysteriskt skoj! Se den!

Idag vet jag inte hur planererna ser ut.. Får jag som han vill stannar pojken idag med.. Men jag förstår väl om han längtar hem efter två dagar borta. Vem gör inte det?
Men vi har en hemskt massa filmer kvar att se så han borde stanna. Ja, det borde han!

Well... Liten har fått mat och jag har fått kaffe.. Nu är det dags för en tupplur snart igen!

Förresten.. det är minus 7 grader ute. Yay! Me like! Ge mig snö nu!

<--försöker ladda upp kort men icke :s


Kommentarer
Postat av: Ika

Jävla söta unge!

Vill bara gosa på henne!

2009-01-03 - 22:11:36
URL: http://ikafatale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0