På bättringsväg!!?!




Tack för alla era snälla värmande kommentarer mitt i all min panik!!
Jag har nog seriöst aldrig varit såhär rädd någonsin. Och det säger endel!

Liten har varit vaken och gnällt och gråtit i hela dag men vid halv tio somnade hon efter att jag lyckats lura i henne lite mjölk och dessertpuré...
Febern var nere i 38.5 sist jag kollade och hon sover fortfarande...

Jag har både hunnit att plugga lite, dricka massa kaffe och plocka undan lite.
Nu blir det dock sängen.
Jag själv är fortfarande febrig och jag misstänker att bronkiten kommer som ett brev på posten... som de flesta ggr jag blir förkyld.
(tack pappa för alla konstiga sjukdomar och framförallt min kroniska bronkit! Jag älskar dig mest iaf förstås!)
Så ja, dags att kurera sig för liten och för stor!

Hoppas hon sover någonlunda länge inatt så hon vaknar och mår bättre imorgon.. måste vara hemskt för en så liten kropp att bli så sliten och utmattad :s

Nåväl... hoppas ni har haft en fin helg ni därute och att ni inte har hittat på för mycket hyss.
Eller har ni det?!

Kommentarer
Postat av: Martina

Nämen gudars så söt. Lille pluttis. Hon blir bra snart, lite sjukdom bara.

2009-01-25 - 02:14:28
URL: http://marcl.blogg.se/
Postat av: Stefan

Å, vi känner bara starkt med dig då vi ju faktiskt varit där själva ett par ggr. :-)

Det är så hemskt jobbigt då de små liven är dåliga. De kan ju liksom inte förstå varför det gör ont.

Vi har faktiskt en hemmahelg. Eller...ja...jag höll på hela dagen i går med att försöka få till det för att kunna koppla in tvättmaskinen. Det gick ju till slut :-)

Nu på morgonen vaknade jag och var tvungen att tvätta ögonen för att över huvud taget se nåt. De var helt igenmurade av klet. Nån sorts ögoninflamation :-(

Vad är det du pluggar för nåt?

Kram tillbaks

2009-01-25 - 07:56:47
URL: http://jalonen.blogg.se/
Postat av: Lina

Ååååh men sötlök. Är det på bättringsvägen? *massa kramar

2009-01-25 - 10:59:15
URL: http://ninninusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0