Stormy Sunday!




Nej, så mycket mer vettigt fick vi inte gjort idag.
Ingenting faktiskt förrutom att hänga lite tvätt och bädda bäddsoffan så den ser fin ut om det kommer någon. Typ. Menlöst.
Jag borde pluggat men ögonen har svidit och jag vet egentligen inte varför jag inte sover.
Jag förmodar att det är rädslan för att vakna mitt i natten och att inte kunna somna om igen. Det är obehagligt.
Nätterna skrämmer mig när dom blir sådana.
Man är så .. desillusionerad när det blir så. En ovärklighetskänsla som vägrar släppa.. ofta inte på hela dagen.
Jag klarar inte det. Det skrämmer mig.
Och dessutom blir man fasligt trött av att vara vaken från 3-4 och hela dagen med för den delen.
Så nej, då är det bättre att vara vaken längre på natten och hellre vakna tidigt..

En promenad i mini-stormen blev det dock. Inte speciellt skönt måste jag väl ärligt erkänna. Hårda vindar som höll på att blåsa omkull både mig och vagnen.
Det är tur att man är så stor och stark! -host-

Imorgon är det måndag.. 

Vad skall ni fördriva eran måndag med?



Kommentarer
Postat av: Joanna

Jag vill fördriva min måndag med att föda barn. Men det kan man väl inte bestämma själv, eller? Nej, jag misstänkte det. Fan också! :P



*kramar på*

2009-01-12 - 01:56:40
URL: http://lyckligprick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0