It was Not a disaster this time!



Ok, ok.. jag bjuder på en mongobild ;)


Det var i alla fall en helt j*vla fantastisk dag! Utan tvekan den bästa på sjukt länge!
En jävla massa sol, hav, vin, martini och bra musik. Det kan lixom inte slå fel helt enkelt!
Sedan att jag badade med ungefär 7 i promille var kanske inte helt genomtänkt.. men ack, så skoj!

Tappade förövrigt inte bort något eller gjorde bort mig! Jag är fortfarande väldigt förvånad för det kan jag inte minnas sist det skedde!
Dessutom var vi hemma redan vid 1 och man kunde vakna fit for fight dagen efter!
Lucky me!

Igår bar det av hem till Göteborg igen och även fast det är skönt borta är det gott att komma hem till sitt eget igen.
På vägen stannade vi till hos Pax så hon kunde följa med ..
Det resulterade i en übermysig tjejkväll igår med en jävla massa prat.. om både glada och allvarliga saker.
Sådant där som man bara pratar med bästa vänner i skenet från stearinljus och med dämpad bakgrundsmusik.

Tandläkartid hade jag idag ... egentligen. Det var ju delvis därför jag tog med Pax hem så hon kunde passa lilla skrot..
Men icke sade nicke.. Dom ringde och avbokade idioterna.. Värdelöst och helt utan framförhållning. morr.

Efter mitt förra besök .. som var ungefär lika katastrof som dom tidigare sade att han att han insett att han inte kommer kunna bota min tandläkarskräck ....
Men no, shit sherlock.. vad var det jag sade frågade jag. Ehm, jo.. du sade väl kanske det sade han. hehe.
Det tog förövrigt 7 bedövningssprutor innan det tog.. och ja, det känns lixom inte riktigt normalt...
Mitt i allt mitt snor och mellan alla tårar säger han att han skall ge ännu mer bedövning.. rädd och förtvivlad som jag var konstaterade jag att:

-Men alltså.. du hade ju förhelvete kunnat ta livet av en hel häst med den här mängden bedövning.. -snörvel snyft-
Och han skrattade lite och erkände att jo.. Han hade nog vacklat lite åtminstone :)

Men ja.. kontentan var i alla fall att jag inte kunde komma idag eftersom jag tydligen kommer få en såpass stor dos att jag måste ligga kvar under övervakning efteråt..och med tanke på att min tid är 15 och dom stänger 16 så.. Funkar ju inte!  What the fuck hände med att planera??  
Nåväl.. jag brukar vara bra på att lura mig ut och hem så det skall nog gå den här gången oxå!


Och faktiskt... så skall min älskade fina snälla pax vara barnvakt ikväll och jag skall träffa en ytterst speciell person och jag har så mycket fjärilar i magen att jag mest vill kräkas om jag skall vara ärlig.
Men det kommer nog gå bra hoppas jag.
Jag skall uppdatera imorgon om jag hinner!

Annars blir det en lugn hemmavecka utan spring.. känns helt ok måste jag säga!

Nu blir det lite mer kaffe, väcka barn och sedan röra sig ner mot stan!

Kommentarer
Postat av: C

Det var verkligen underbart <3

Och så bra det gick ^^

Men jag vill oxå ha meer. Och furholmen.

Kom hiit, kom hiit.. :p

Pussar på Vackerflickan min

2009-07-06 - 13:53:14
URL: http://vinterskugge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0