Yet another morning..

15 grader, grått och dimmigt. Jag gnäller dock inte för jag tycker det är mysigt att kura in sig i en tjock tröja, filt och dricka morgonkaffe och röka på balkongen. Sömnen har varit näst intill obefintlig inatt. Jag är sjukt nervös över besöket om några timmar.. Vi måste prata, som vuxna människor.. Var orden han använde. Det kan betyda att vi antingen kommer överens och att han respekterar mina krav och rädsla eller så ställer han helt enkelt till et helvete. Åh, wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Angela

Good luck gumman, säg hur det gick sen!

2009-07-23 - 17:16:23
Postat av: Anonym

Jag tänker på dig, så som in i norden. Älskar dig, puss.

2009-07-23 - 19:21:49
URL: http://skalbaggeskal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0