När du får oväntat besök...




När jag som bäst försökte natta den lilla så ringer det på porttelefonen...
Ni som känner mig vet att jag är slightly paranoid och inte öppnar såvida jag inte har bestämt möte med någon. Man vet faktiskt aldrig vem det kan vara ...Och jag trots allt en del luriga lik i garderoben. -host-

Trots detta sade instinktet åt mig att öppna och tur var väl det för där kom det en liten Juha.
Så alldeles utomordentligt trevligt var det!
Besöket resulterade i alldeles för mycket kaffe, för många ciggaretter och en mängd goda skratt!

Det är en skön känsla att bara kunna ligga raklång i varsin ende i soffan och prata skit i flera tmmar.. Oftast är vi ju onyktra när vi ses men nu så var lixom allt så himla naturligt trots att vi var nyktra båda två och jag gillar det skarpt!
Jag är glad att han vågade ta initiativet.. det är ett bra tag sedan vi sågs och det var väl ... inte så lyckat. Men det är en annan historia.

Kontentan är i alla fall att kvällen blev skitbra och jag önskar att jag inte var tvungen att lägga mig och bara sitta uppe tills morgonen .. Men det kommer en morgondag och ett barn som behöver en pigg mamma.. och det skall hon få..
Så nu blir det sängen för mig!

Jag hoppas ni alla har haft ett trevligt nationaldagsfirande .. för er som firar.. I annat fall: En jävligt trevlig lördag ;)

//En trött men glad liten tant off till sängen!

Kommentarer
Postat av: Jen

Ungefär som att du inte svarar när du inte känner igen numret. -morr-

Men tur var det väl att du släppte in pojken denna gång,

så du fick lite socialt mys. :P



Ni får gladeligen flytta till min gård när jag skaffat en.

The more the merrier...ibland iaf. ;)

Gården är planerad inom ett år...just so you know. :P

2009-06-07 - 09:53:57
URL: http://pansky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0