Bög vs Neger



Homofob:


vill du ha besök av en liten bög idag?
hör av dig i så fall ^^
Puss



Så då undrar jag... får man säga Bög då?
Jag vet att många anser det vara ett skällsord.. Själv tycker jag det är beroende på situation och användningsområde.
Robbin som skrev det här ÄR ju faktiskt bög.. vilket gör det helt ok att säga bög.. eftersom han gör det.

Men när det kommer till andra .. får man säga så då?
Det finns ju inte så många "finare" ord?!

Nej, suck. Jag är trött. Förlåt mig!


Förövrigt så tycker 7 av 8 att det är OK att säga Neger! Så det så! ;)




Förövrigt måste jag lägga in Martinas åsikt ang. det hela med tanke på hennes ytterst klockrena kommentar!

Martina om Neger... är det verkligen fult det?:
Här i förorten får vi faktiskt inte säga neger(fast det gör vi ändå) här skall vi vara så jävla bildade att vi kallar dom"eritrean","gambian","nigerian","somalier" "etiopier" osv!(Vem faaaaan som nu kan se skillnaden förutom dom själv).

Men, kissa i brevlådan är mycket dumt, dom luktar nämligen oftast redan illa.


Och alltså.. vem har mer rätt än Martina?
Me love you longtime!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0