Din Idiot Elin!

(nej, vi är inte mongoloida utan vi tycker bara om varandra)

Simon kom och äntligen funkar min dator igen. Hurra.
Det var banne mig på tiden. Är ju för fasen halv utan egen dator. -suck- Så nu är det bara att hoppas att den inte kommer jävlas mer och att allt funkar som det skall.


Jag fick dessutom besök av världens finaste bög igår igen. Awesome. Vi tittade på tecknat, drack hiskliga mängder kaffe, nattsuddade och åt mysfrukost i form av vitlöks baguetter, chips, cola och daimglass.





Idag vart det besök på Ikea med Maria m. dotter.
Fy för i helvete säger jag bara. Hur jävla pantad får man lov att vara?
Ikea. Lördag. Mitt på dagen. Toktrötta barn.
Aldrig, aldrig igen I tell you!
Noop, nej, icke!

Fick i alla fall äntligen köot en skärbräda och barnspärrar till köksdörrarna. Äntligen. Det börjar bli farligt nu nämligen!

Nej.. det blir ingen mer massiv uppdatering idag.
Herr Greger snarkar sedan länge och jag är trött som döden.
Det blir att läsa lite bok för att sedan somna skönt.


Har ni haft en bra helg?



(och varför i hela friden kommer du och säger att du vill flytta ihop, skapa ett liv och Satsa Nu... It´s to late baby!)

Kommentarer
Postat av: Tezz

sööööta =)

2009-05-10 - 11:32:04
URL: http://mamtezz.blogg.se/
Postat av: Jen

Ahh, lovely babae! :)

Det vill säga allt utom trippen till Ikea.

Urk för mycket folk och gnälliga ungar. :/

Chips till frukost däremot skulle jag aldrig tacka nej till. :D

Puss

2009-05-10 - 21:58:48
URL: http://pansky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0