Helgen och varning för Könsord.




Liten åkte på semester till Mormor och jag åkte till VackerC för lite kärlek, vin, hav och nostalgi.
Det var alldeles fantastiskt!
Från ungefär 16 tiden satt vi ute vid havet tills klockan blev närmare elva.. då vi gick in.. fick igen lite värme för att sedan avsluta på "kontoret" för En öl innan vi gick hem.
Behöver jag nämna att jag somnade med alla kläderna .. hängandes över armstödet i soffan med överkroppen i soffan och benen dinglandes utanför?
Trötthet kallas det!
Dock minns jag hela kvällen fram tills vi gick hem så det är faktiskt inte så farligt som det låter!


Gårdagen spenderades i fina vänners i Kungsparken som planerat efter att ha suttit några timmar på 7ans med J innan skall tilläggas.
Jag vet inte om jag vill eller borde berätta mer om kvällen. Det spårade ur lite och blev endel kaos på natten..
Och tydligen finns det bildbevis på att jag sitter och sover i parken.
Hum ja.. så kan det gå.
Nu blir det i alla fall förjävla lugnt väldigt länge....

Idag har det inte gått i många knop alls.
Liten kom hem vid 13 tiden och det var hur mysigt som helst. Saknat henne som tusan!!
Men jag känner mig onekligen mycket mer utvilad, fått lite lugn i hjärnan och kan vara en bättre och en mer avslappnad mamma.
Tack i tusenfald till Mormor!



Dagens citat är förövrigt:

Är fittan dum får huvudet lida!

(ursäkta språkbruket men)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0