Liseberg, en lördag...



(Emma,Ida och Ida´s barn... och mitt såklart)


Man skall Icke gå på Liseberg en lördag med tokfint väder! Herrejävlar, vad mycket folk!
Men det var en mysig dag om än något kort...
Liten vill som bekant inte alls sova i sin vagn så på eftermiddagen begav vi oss hemåt mot los angered igen.
Och Inte vann jag något heller... Mission failed!
Men Liseberg ger onekligen en speciell känsla av sommar!

I juli skall vi träffas igen! Utan en hemskt massa folk dock.. det ser jag fram emot!!


Nu blir det att åka till skärgården med Jocke och Thomas. Grilla och bada står på schemat!
Förmodar dock att det blir jag som står för badandet och dom för grillandet som vanligt men..
Kameran åker med så det kommer nog en bilddropp ikväll skulle jag tro.

Havet here I come!


Förresten så planeras det Thailandsresa i vinter och nästa vecka kommer min Josefin.
Me so happy!

    <-- Finaste apan kom och mötte oss på Liseberg.

 

Kommentarer
Postat av: Maja

2009-05-31 - 22:17:33
Postat av: Lina

Thailand?! VEM VART HUR? Osv :P

2009-05-31 - 23:30:44
URL: http://schess.blogg.se/
Postat av: Jen

Gaah! Jag vill till Liseberg! -mju-

Synd bara att jag har en sådan åksjuk karl. -tss-



Att du stod för badandet betvivlar jag icke.

I ett annat liv var du säkerligen en delfin... :P

Thailand låter fantastiskt skoj.

Hoppas innerligt att det blir av...

det skulle du må gott av. Och det är du värd.

Puss på älskade! :)

2009-06-02 - 23:20:46
URL: http://pansky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0