(mar)Drömmar.




Nätterna skrämmer mig.
Dom är kantade av mardrömmar. Ofta minns jag inte. Bara sådär svaga minnesbilder ni vet ... Men likförbannat den där skräcken som river i kroppen. Som säger att: Sov inte mer nu Elin. Det är farligt.

Men inatt minns jag.
Jag var någon typ av springpojke för .. inte vet jag.. Men det var bad guys.
En kväll hade dom ringt efter mig. Mitt i natten. Jag minns att jag var trött. Men jag vågade inget annat än att ta mig dit.

Jag kommer dit och det är något s/m party. Eller ja, inte vet jag vad det kallas. Det handlade nog mest om sex, blod och våld. Scary.
Plötsligt tog någon tag i mig och visade mig en stor rakkniv.. Sådan man använde förr i tiden.. Den använde dom till att skära mönster i hela min skalp.. Det såg ut som en ganska cool frisyr om man tittade snabbt.. men om man tittade nära kunde man lyfta bort skalpen.
Hemskt.

Som om inte det var nog skar dom upp mina händer och fingrar.. och det gjorde så jävla ont.

Behöver jag säga att vaknade med världens ångest och jag fasar för att somna inatt?

Vad brukar Ni drömma?



Förresten... är det här verkligen normalt?

Kommentarer
Postat av: ina-bina

Gillar du låten? Det är Markus Krunegård :)

2009-05-05 - 11:32:30
URL: http://inabina.blogg.se/
Postat av: Jen

Babe! Det var då banne mig ingen trevlig dröm...

eller bild heller för den delen. -ugh-

Om det är normalt?

Nepp!

Men å andra sidan så finns det nog inte så många normala människor kvar på jorden...

så vem vet, det kanske blir normalt att vara skadad i framtiden. :)



Själv pressar jag mig att tänka "happy toughts" varje gång jag ska somna.

Inte för att det hjälper när jag väl somnat...

men ändå. :/

Knapra piller kanske är enda lösningen trots allt.

Love!

2009-05-06 - 18:02:25
URL: http://pansky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0