Mina människor!



Jag hade fått ett mail från X när jag vaknade imorse:


Inga sura miner vill vi se, kanske en glad liten Elin som vill skratta och le.
Det är vackert väder så kasta alla kläder,
ut och spring så glad och vacker Elin fram nu träder.
Fåglarnas kvitter och bävranas vrål, nu bort med det som gör dig bitter,
snart tar vi en öl när vi pratar och sitter.




Ibland när jag är sur, bitter och odräglig så får jag sådant här.
Och det är inte utan att jag måste dra på smilbanden, sänka garden lite och tänka att vissa människor är faktiskt så jävla fina. Att det dessutom är Mina människor gör mig lyckligt lottad!

(och såklart vet jag att jag inte äger andra.. men det låter så mysigt... "mina människor")

Det förgyllde dagen i alla fall..

Nu blir det middag för liten och sedan drar vi oss till Angered för att handla mat för de sista slantarna..
Thank God för barnbidrag imorgon!

Värktabletter i MaxiFörpackning here I come!

Kommentarer
Postat av: emily

åh det tyckte jag var riktigt gulligt skrivet!

2009-05-20 - 09:48:36
URL: http://emslo.blogg.se/
Postat av: Martina

Aaoouu, det va söötis! ;)



2009-05-20 - 23:11:16
URL: http://twoeyesonesoul.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0