Och inget blir som man tänkt...




Ok, jag kan väl börja med att lite smått be om ursäkt för mitt smått hysteriska inlägg igår.
Jag var frustrerad, skogstokig och ehm.. jävligt arg.
Dock står jag för vartenda ord.
Men få nu inte bilden att jag är sådan där jämt. För det är jag faktiskt inte.
Egentligen är jag ganska lugn och sansad ;)

Det blev fredag denna veckan oxå.. Inte helt otippat.
Mia är upptagen vilket betyder att det inte blir någon playdate eller gemensamt handlande. Så vad gör man?
Jag hade planerat storstäd..Igen!

Jag har som motivation tryckt i mig snart en hel kanna kaffe och känner mig som en kanin på tjack men likförbannat ser det likadant ut som innan jag tog första koppen.
Mer eller mindre i alla fall.

Simon och Robbin kommer i alla fall förbi senare. Trevligt med besök och jag hoppas att Simon skulle kunna fixa min dator. Vore guld med sin egen dator igen!

Dessutom kollar jag Ky utbildningar .. och undrar hur mycker mer jag måste plugga innan jag skulle kunna hoppa på någon sådan. Matte vet jag ju.. men mer då?




I övrigt så bränner den där jävla ångesten stora hål i min själ och jag undrar om jag någonsin kommer bli hel igen!

Kommentarer
Postat av: emily

hahahaha! Fan, tänk om det vore så väl :P nee bor hemma. Men det är en stor villa så det går kalas bra faktiskt. men man vill ju ha eget såklart.



Engla ska till sin papie i helgen, dom bor i lägenhet på söder. Själv är ja på g till barkaby för att joba OCH köpa skorna.. AHH! jag dör. hahaha.



sen är det jobb imorgon och röj i farmors lgnhet på söndag. Vad ska ni ha för er?

kram

2009-05-08 - 15:44:17
URL: http://emslo.blogg.se/
Postat av: dimitra

vilken fiiin blogg :D

Kram !

2009-05-08 - 16:21:19
URL: http://mjukiish.blogg.se/
Postat av: Anonym

hålla om, massa och länge

2009-05-08 - 17:48:37
URL: http://skalbaggeskal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0