Så het, så het...




Jag bjuder på en pluggbild.
Trött och seg som tusan nu efter att ha skrivit massor och samverkan, samhällsplanering och fältarbete.
Fast det är faktiskt ganska skoj. Om jag skall vara ärlig.

Jag skyller dessutom mycket av tröttheten på pollenhelvetet. Det kan gärna gå över snart.
Min hjärna känns lixom ganska rutten.
Och nej, den är faktiskt inte riktigt lika illa annars. Jag hör nog vad ni tänker!

Förövrigt... Det jag egentligen ville säga var:

Läs Jennys blogg och låt er uppröras över hyckleriet runt melodifestivalen!
Bojkotta skiten!
Det tänker JAG göra i alla fall!

Läs Inlägget om Melodifestivalens baksida och djurmisshandeln som pågår.



Nu är vi trötta.... vi går nog och lägger oss!
Godnatt bloggvärlden. Vi hörs imorgon!



Kommentarer
Postat av: Jen

He he! Härliga bilder söt. :P



Att du bojkottar melodifestivalen trodde jag inte.

Men det tackar jag för...

man måste ju agera på något sätt för att få förändring.

(eftersom jag inte har de pengarna som behövs för att åka på en massakerstripp)

Love to love you! :)

2009-05-13 - 06:39:58
URL: http://pansky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0