WeekEnd.

Godmorgonmys

Helgen är över.
Den gick fort den här gången .. fortare än vad jag trodde den skulle göra. Fortare än vad den brukar göra.
Skönt.
Jag gillar ju som bekant de här rutinerna. Rutiner för innebär trygghet. Trygghet är viktigt. Jävligt viktigt faktiskt.

I fredags kom ju Simon och Robbin.
Igår var det myspys med Robbin på morgonen innan det bar av till Ikea på eftermiddagen med gnälliga barn och allt vad det innebär. Never again!

Dagen idag blev inte alls som jag tänkt mig, men den blev bra!
Vi sov alldeles för länge och började dagen med mysfrukost alá yoghurt, mackor och kaffe.. (ni som känner mig vet att detta inte är något som inträffar spec. ofta)

Sedan vart det badande och lite annat innan vi begav oss ut för lek med Mia och dotter.

Som en fin avslutning på dagen blev vi hämtade av J och T och åkte dit och grillade.
Korvar, kotletter, friterade klyftpotatisar och annat gott.
Ett glas rött till maten och kaffe efteråt.. Kan lixom inte bli så mycket bättre ;)

Nu ligger liten i sängen sedan ett par timmar och jag försöker plugga. Med blandade resultat..
Men det är klart .. det kommer ju en dag imorgon oxå!

Hur har Eran helg varit?

Kommentarer
Postat av: Jen

Yoghurt!? Sheisse! "Jag blir impregnerad"...-tss-

(jag bara älskar när du använder de orden)

Du verkar haft en kanon bra helg älskade,

och jag ska väl inte klaga jag heller.

men visst, jag hade gärna stannat ett par dagar till. :)

Men det får bli till Rob´s födelsedag igen.

Love to love you!

2009-05-11 - 06:34:12
URL: http://pansky.blogg.se/
Postat av: Marie

Min helg har varit hemsk. Om du tittar in på min bilddagbok så ser du varför.

många varma kramar

2009-05-12 - 06:53:39
URL: http://marieelisabet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0