Söndagsmys på hög Nivå!



...den största kärleken hos J och T är helt klart hundarna...


Det blev en mysdag med Pojkarna J och T idag. Lite handlande på ÖB och lite på Willys.
Skulle som vanligt egentligen inte ha någonting alls förrutom potatis men kom hem med massa annat.
Men nu är frysen i alla fall fylld och liten har fått inte mindre än Två nya Leksaker.. som låter...
(Vad tänkte jag?)

Väl hos pojkarna bakade vi pizza, gosade med hundar och bakade pannbröd!
Himmelskt gott var det!

Det blev onekligen en lång dag men ack så trevlig!!




Appropå Liten´s Olycka igår verkar det inte vara någon fara!
Det kommer läka!
Men visst tusan var det läskigt och det bara spottade ju blod ... Jävlarns, vad rädd jag var.
Är inte riktigt säker på vem det var mest traumatiskt för!


Nu blir det att ta med sig boken till sängen och ligga och läsa lite!
Sjukt trött eftersom det blev ganska sent igår! (Marias fel som tvingade mig att sitta i tele i ungefär 4 timmar) Haha.
Men det är klart... vad gör man inte en lördagkväll : )
Jag skall faktiskt inte gnälla... Det var sjukt trevligt att för en gångs skull kunna sitta och ta ett glas rött, prata en fruktansvärt massa, sjunga en del...(Elvis!) och bara umgås utan barn. Det blir ju inte att vi gör det annars...
Så well.. det var via telefon men det var en väldigt trevlig kväll :)



Imorgon skall jag verkligen försöka (våga) ringa Vårdcentralen. Jag är trött på att aldrig bli frisk!
Jag fattar inte! Det är länge sedan september nu och jag vill faktiskt inte flåsa när jag äter.
-morr- Jag får ju som ingen luft..
Jävla bronkit och jävla andning!

Men som sagt.. vågar jag så skall jag ringa. Det lovar jag!
Kan ni hålla tummarna kanske?


Förresten har jag beställt en fruktansvärt snygg tavla av Lina...Jag längtar mig sjuk!
Den kommer sitta så fint i mitt vardagsrum!

Oh well.. planer för veckan? Vad skall NI hitta på?

Kommentarer
Postat av: ina-bina

Jag vill också vara där... :'(



psst! din dotter käkar taxar!

2009-11-02 - 00:49:46
URL: http://inabina.blogg.se/
Postat av: Lina

Mysfröken, såklart är det DU och din "lilla skrot" jag menar - sötaste smeknamnet ever! :)



Jag skickar med det med tavlan och du - jag kan bjuda på frakten, så slipper vi krånga :p



ha nu en riktigt skön dag - o hoppas att "Lila skrot" mår bättre idag. (såg blodbadet nedan, fy!!)



kramar

2009-11-02 - 07:38:06
URL: http://ninninusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0