Akta Er Världen för här kommer Jag!





Nu är det slut på skiten!
Det är dags att försöka vända på steken. Se det positiva. Leva för det som faktiskt betyder något och inte låta en massa annat stå i vägen.

Testa det här med positivt tänkande bland annat.

Jag har haft en liten svacka men nu får det vara nog helt enkelt.
Jag är trött på att vara lessen och arg och känna mig värdelös.

Jag ÄR inte värdelös. Inte helt i alla fall! Och nu skall det bevisas!

JAG SKALL TA TAG MITT LIV
!

Hör ni det världen?!
(så sluta fäll dina jävla fucking krokben för mig hela tiden!)

Nu är det MeTime och recovering. Bygga upp och starta om!
Jag tror det kommer bli jävligt bra det här!

Renovering, pysslande, Städande och fixande. Rensande av själen.

Jag behöver ingen och ingenting som drar ner mig.
Jag är bättre än så!

Och jag är defenitivt bättre än DIG!


Sådär.. Det känns redan bättre.

Idag är första dagen på resten av mitt liv!
Från och med nu skall det gå uppåt!

Akta er Världen.. för här kommer jag!!




(ok..jag vet att jag kan bli lätt manisk.. det går nog över.. men just nu känns det skönt att ha lite jävlar anamma i sig!)

Kommentarer
Postat av: ina-bina

Du ÄR värdefull <3

2009-10-30 - 15:33:03
URL: http://inabina.blogg.se/
Postat av: ina-bina

Jag är också i riskgruppen men har aldrig haft vinterkräksjukan och jag får aldrig vanlig influensa, som mest förkylning med halsont och huvudvärk. Sen OM jag fick svininfluensan så tror jag bestämt inte att den har en dödlig utgång. Det är ju i EXTREMA fall, men folk glömmer av det och tänker inte på att flera tusen dör i andra vanligare sjukdomar. Löjligt!



Sen är jag nog för rädd för biverkningarna. Jag tror inte på allt som skrivs, men det gör ju en nojig :P

2009-10-30 - 19:25:44
URL: http://inabina.blogg.se/
Postat av: ina-bina

Va? Vad är det? Nu hänger jag inte med ;)

2009-10-30 - 23:52:23
URL: http://inabina.blogg.se/
Postat av: C

<3

2009-10-31 - 00:15:19
URL: http://vinterskugge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0