Truckstop Nästa!





Friday bloody friday! Igen!


Jag tog med mig Sannisen till Ingången för att dricka morgonkaffe och umgås lite imorse.
Jag är dock sjukt bitter på alla jävla politiker som inte inser behovet av ett ställe som Ingången och faktiskt kan bevilja pengar till detta istället för bland annat Skattesänkningar.

Får man inte ungdomar på fötter kommer heller inte framtiden se så ljus ut är väl min tanke!
Nu blir det till att skriva till tidningar och politiker. Det får inte lov att gå till såhär!

Men medan vi knallade runt där och drack kaffe med A och S så bjöd A hem Sannisen på myskväll med:
Popcorn och Havregrynsgröt.. ^^
Det är ju det där med Socker... men ja, idag får hon väl bli lite bortskämd med popcorn då :) Får kompencera med att ta med mig frukt så hon får i sig lite nyttigheter oxå!

Då återstår frågan: Vad skall mamman hitta på?

Jaha.. Det tog två sekunder så var det löst. M bjöd med mig på spelning på Truckstop ikväll.
Pagan Rites! Trevligt, trevligt.
Fina vänner, bra musik och lite billig öl. Kan inte bli mycket bättre inte!


Nu: Dusch, lite mer kaffe och musik!



Kommentarer
Postat av: Tezz

Hoppas Du får det toppen!

Och Sanna på sin myskväll :)

2009-10-23 - 18:47:11
URL: http://mamtezz.blogg.se/
Postat av: Anonym

men det finns ju inget socker i popcorn..det är ju bara majs..med salt och olja..

Hoppas Sanna fick en bra kväll och mamman med:-)

2009-10-24 - 04:21:33
Postat av: Lina

ååååh vad ni är söta. Båda! :D



Hoppas ni haft en underbar helg? Ville du att jag gör en sån tavla till dig förresten? Maila mig bara vilka ord som ska vara med så fixar jag det bums! Till världens bästa "sagoelin" :p



kramar på dig vännen

2009-10-25 - 21:12:35
URL: http://ninninusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0