Jag skall sluta försumma nu!





Ibland försummar jag bloggen.
Ibland är behovet av terapi i form av ord mer eller mindre. Nu är den mest.. där men jag hinner inte riktigt.

Söndagen spenderades med Maria och Isabella. Vi lagade extremt god kyckling i lergryta samtidigt som vi bakade en herrans massa frallor.
Som blev misslyckade.. mer eller mindre. Dom jäste inte riktigt som dom skulle. Jag fattar inte varför.
Mina blir alltid supergoda annars.
Oh well.. bara att baka fler.

Ungarna hade i alla fall fantastiskt skoj och det är så roligt att se hur dom leker med varandra nu när dom börjar bli lite äldre.
Trots är dom fortfarande så små att den där halvårskillnaden märks ganka tydligt.

Middagen tog som vanligt längre tid än beräknat så vi satte dom två fröknarna vid Isabellas mini-bord och lät dom ha romantisk middag alá lady och lufsen med spaghetti och köttfärsås!
(efter en stund såg det inte alls spec. romantiskt ut med mat överallt kan jag lova)
Men ack, vad söta dom är!

Slänger in lite bilder:




 

Nu är det snart dags att hämta Liten på dagis, träffa upp Maria och Bella en liten sväng och sedan får vi se om det blir Te och soffslappande med J ikväll.
Det vore mysigt.
Jag är sugen på att spendera en kväll under en filt och bara babbla!

Oh well.. I´ll keep you posted!

 

 



Kommentarer
Postat av: Jen

Naaw! Dullungar! :D

Men något matkrig fick vi inte se...-mutter-



Urk! Kom igen Lenaaa, hatade jag verkligen.

Men den fulaste flickan i världen är guld! :P

Härliga tider med oförglömliga minnen. :)

Älskar mig vet jag att du gör...

och jag älskar dig!

2009-10-27 - 21:53:01
URL: http://pansky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0