Lovetrap.





Efter en varm dusch är jag redo att säga godnatt.
Lägenheten är ren och luktar nyskurad och tvätten ligger på plats i sina hyllor.

Jag lägger mig med vetskapen om att jag imorgon förmodligen får ligga i den där varma famnen jag känner mig så jävla trygg i medan Han andas varma andetag i min nacke.
Film är nerladdad och redan nu vet jag att jag som vanligt kommer gråta och han kommer skratta, pussa på mig och berätta hur fjantig jag är.

Vardagsmagi.

Två långa kvällar på msn med tillhörande skratt och fjanterier gör mig glad i själen och jag kommer somna med ett leende på läpparna ikväll.




Nu är det ju bara förmodligen att Han kommer. Förhoppningsvis.
Men jag vill så gärna tro att han gör det. Jag hoppas. Hoppas.


Godnatt världen!

Kommentarer
Postat av: Lina

gud så vackert skrivet!



Mys på så mycket ni bara kan!!! :D kramkalas!

2009-10-14 - 10:32:47
URL: http://ninninusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0