Pyssel och myskväll!



Eftersom jag som jag tidigare har nämt så har jag delat av vardagsrummet i två och använder ena delen som sovrum... Bokhyllan som bryter av är förbannat ful på baksidan men nu har jag iaf hängt upp en ljusslinga på den!
Lite mysigare blev det onekligen!

(och jag vet att rislampan inte passar där men det är enda möjligheten jag att kunna ligga i sängen och läsa)

Dessutom har jag fixat i ordning mina "tavlor". Bytt ut lite kort, limmat fast ordentligt..
Sånt där pyssel ni vet..
Dessutom tog jag tag i mig själv och fick satt in en hel massa kort i fotoalbumet!
Mys på hög nivå har det varit ikväll.




Humöret har dessutom hållit i sig hela dagen och det känns förjävla bra faktiskt!
Det är lite sådär att jag vill ge världen fingret och säga:
Du knäckte mig inte den här gången heller din jävel. I am back!


Så med det så säger jag Godnatt!

Ta hand om Er och ha en fin Halloween ni som firar det!

Kommentarer
Postat av: Lina

Kuuuul med massa pyssel! Ja, du känner väl mig vid det här lagret? Lina ÄLSKAR att pyssla :)



Hoppas allt är bra med dig och liten? Vi firar inte Halloween alls, kanske när ungarna blir större men nu ser jag det mest som en amrikanskt jippo som gör sig till åtlöje här i sverige.



Med det sagt önskar jag dig en alldeles fantastisk helg ändå! :) kramar!

2009-10-31 - 07:56:30
URL: http://ninninusens.blogg.se/
Postat av: Jen

Åhh så mysigt!

Det blidde ju alldeles kanon både med lampa(or) och foton.:)



Ang. Lina´s kommentar så är detta ett tecken på okunnigheten här i Sverige när det gäller Halloween.

Den högtiden eller jippot är inte alls amerikansk,

utan irländskt.

Och den finns dokumenterad sen 400 talet.

Att irländare sen imigrerade till Usa och tog tradionen med sig är en annan femma.

2009-10-31 - 10:50:11
URL: http://pansky.blogg.se/
Postat av: Jen

Soja yoghurt!? What!!! Nu har du väl ändå slagit i skallen....

Men, jag bockar och bugar! :)

Thats the way to go! :P

2009-10-31 - 10:51:54
URL: http://pansky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0