Elin hjärta Ghettokid.



...Precious GhettoBaby...



Skabbig, trött, rastlös, glad och bitter på samma gång. Schizofren? Jag? Inte ett dugg.
Bara aningens kluven!

Jag tänker tillbaka för hur det var två år sedan.. Då hade jag förmodligen legat i sängen och druckit öl just nu.
Förmodligen med M som servade mig med kramar, peptalk för att ens få upp mig ur sängen och som kokade makaroner åt oss som vi sedan åt från samma tallrik. He was my Bff.
Det var tider det. Kanske inte alltid så jävla hälsosamma men ack så roliga.

Det jag skulle komma till var förvisso inte saknaden utan mer grejen att det är jävligt skönt att vakna utan baksmälla, nykter och ha hunnit med det mesta av städningen innan klockan halv tio på morgonen.


Men M... Jag saknar att somna med huvudet på din rumpa, jag saknar att du skäller på mig och jag saknar att du kommer och väcker mig med världens sötaste leende och sprit på morgonen!

Fast det är klart... världens goasta ghettokid väger ju upp för allt det där ;)




...everyday magic...



Ni som har fått barn... Finns det något Ni kan sakna från era "tidigare" liv?

Kommentarer
Postat av: Pax

Typ det mesta.

2009-09-13 - 10:39:12
Postat av: Jen

Inte för att jag har barn så som du menar,

men om jag hade...

så skulle jag sakna det mesta! :P

Å andra sidan så kan det väl vara värt sömnbesvär, gnäll, spyor och annan skit om man fick en så söt liten unge som Sanna. :)

Kanske...-host-



Ha ha! Rob är nog det farligaste djuret där,

så han lär jag definitivt akta mig för. :P

De andra sköter sig själva bra så länge jag sköter mig. :D

Puss puss

2009-09-13 - 13:27:01
URL: http://pansky.blogg.se/
Postat av: Petra

saknar att vara ensam..det är nog det värsta..och att få sova..

2009-09-13 - 16:46:08
Postat av: Tezz

Jag tänkte skriva att jag saknar sovmorgnar, men det får jag ibland ändå, men jag gillar att gå upp i tid, jag tänkte skriva att jag saknar att bara vara jag och Alexx, men det får vi ju tid till väldigt ofta ändå. Sen tänkte jag skriva att dra ut och festa och sova bort hela dagen efter, men ja de får ja ju ändå.. nej jag kan inte påstå att jag saknar något, jag gjorde väl inte så mycket vettigt innan jag fick barn =P jag har ju allt som jag hade innan fast i lagom mängd, sen har jag fått så mycket mer tack vare barnen =) nej de ger mig mer än jag någonsin kunnat önska mig. Möjligtvis att bara sticka iväg till gbg en sen fredagskväll på impuls..hahaha :P MEN det skulle jag ju kunan göra ändå...för nuförtiden har du ju oxå barn hehe Vad saknar du förutom en M som kommer med sprit på morgonen? KRAM & Trevlig kväll önskas er.<3

2009-09-13 - 19:09:24
URL: http://mamtezz.blogg.se/
Postat av: C

Det jag saknar mest är nog att vara ensam..

2009-09-13 - 20:46:26
URL: http://vinterskugge.blogg.se/
Postat av: T

Jag saknar..ingenting. Absolut ingenting. Att få vara med min lilla människa 24/7 och vara den sista hon ser när hon somnar, och den första hon ser när hon vaknar, är för mig hela livet. Jag saknar ingenting, möjligtvis min perfekta kropp jag hade innan;) Måste bara fråga.. "jag saknar att du kommer och väcker mig med världens sötaste leende och sprit på morgonen!" Sprit? På morgonen?

2009-09-16 - 10:55:43
URL: http://www.starfucced.se
Postat av: Lina

Haha! Jag kommer ihåg när du gnällde över hur jävla mycket makaroner han åt hahaha

2009-09-16 - 13:06:49
URL: http://Http://schess.blogg.se
Postat av: Lina

Sötase ghettokidden ever! v :)

2009-09-21 - 08:31:59
URL: http://ninninusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0