Fjantiga Fjärilar.




Plötsligt och utan förvarning dök den där karln upp på msn i förrgår.
Efter några timmars fjantande bookade vi en bad och filmdejt. Vilket det oxå blev igår!

Alldeles fantastiskt!
Att hålla handen och titta på Idol, att bada badkar och ha vattenkrig för att avsluta i sängen med filtar, tecken och film med en varm, stark karl som bara ligger och klappar på en.
Mina kvällar kan onekligen inte bli bättre än så i alla fall!

Synd att inte filmen var bättre dock. Jag hade så väldans höga förväntningar! Mammoth!
Lukas Modysson senaste ni vet.
Jag säger inte att den var kass för det var den inte. Men seg och lite långdragen. Handlingen kom i slutet.
Nåväl... Den var helt ok och ett bra tidsfördriv.
Someday soon gör vi ett nytt försök med: Drag me to Hell!


Lillfjanten klarade sig från mera magsjuka thank god! Dagis går förövrigt suveränt och snart är det hämtning som gäller. Håller tummarna för att det slutar spöregna!
Jag vill inte bli blöt!

Ikväll är det Rosa Huset som gäller. Bygdegår´n kan man kanske kalla det?  Tanter, Mammor och en massa ungar som kommer och fikar och snackar strunt.
My god, jag insåg nyss hur jävla gammal och tråkig jag lät! Men det är faktiskt väldigt trevligt. Jag lovar!


Btw... Anyone..? Skriv mitt Cv??
Pretty please?


//DenDärElin

Kommentarer
Postat av: Jen

Men...mammuth som var så bra! :(

Det gäller att tänka med hjärtat...förstå vad karln har att säga med filmen.

:)

Drag me to hell däremot tyckte jag var er komisk och vidrig (som att magen vrider sig) än hemsk och skräckinjagande.

Men helt ok! (som om vi nu skulle ha samma filmsmak..ehh)

2009-09-24 - 17:04:03
URL: http://pansky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0