Happy morning!




Ibland blir man väckt på ett trevligt vis. Som idag.
Det ringde i telefonen.. vilket förvisso till en början gav mig ångest eftersom jag inte kände till nummeret.. och inte mansrösten heller de första tio sekunderna...

Men det var ju bara min älskade extrapappa som ringde.
-"Hej, dotter! Jag tänkte komma ner med en tv och dvd till dig. Är du hemma?"

Men lixom typ hallå, ja? Jag är hemma!!

Nu kan jag äntligen byta ut min skruttiga 14 tums med inbyggd vhs som förövrigt är typ 12-13 år gammal.
Det är inte alls för tidigt. Inte alls!
Tänk att till och med ha en fungerande fjärrkontroll!

Världens snällaste extraföräldrar har jag onekligen!


My god, Det kommer bli som att titta på WideScreen ikväll. Hurra!

Tack älskade Ni! <3 ...Och en stor krya på sig kram till "mamma" som ligger kvar hemma sjuk"

Kommentarer
Postat av: ina-bina

Haha, sicken lyx och flärd! Jag tror bestämt att jag också vill ha en extrapappa ...eller åtminstone en ny TV :P

2009-09-25 - 11:17:53
URL: http://inabina.blogg.se/
Postat av: ina-bina

Jo, det är just det... Man är så jäkla ensam och det går inte att undgå att tänka på vad alla andra har för sig ikväll. Jag gillar ändock fredagar. Söndagar är värst, då är man verkligen ensam...



Broccoli är görgott :) Ibland får jag broccoli-cravings och äter en hel tallrik full, haha :P

2009-09-25 - 12:36:49
URL: http://inabina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0