Detta lilla nattmonster ...

Tröttheten ligger som en dimma över hjärnan idag! 
3 timmars sömn blev det tillslut. På ett ungefär. För som vanligt när man väl precis lyckats somna och somnat i en sådär 20-30 min så var det dags för det älskade lilla monsterbarnet att vara hungrig och vilja ha välling.

Och hur kan man säga nej till ett skuttande barn i en säng som är allmänt kramsjuk och världens sötaste? 
(även fast jag vet att folk säger att hon är så stor att hon inte behöver välling på natten numera) 

Men jag tar Väldigt Gärna emot tips!!
Hur gjorde ni för att vänja av Era barn med välling på natten? 
Jag skulle så hemskt, hemskt gärna vilja slippe gå upp i princip varje natt .. hon fyller ju faktiskt två år till sommaren! 
Det känns ju onekligen som att det är mer trygghet än hunger? Eller vad tror ni?
Morgonens facebookstatus såg ut såhär:



"Efter ungefär 3 timmars sömn är jag inte säker på om det är Ungen, min hjärna eller min kropp som skall få åka barnvagn idag. Jag känner mig slightly retarded. Och träna?? Varför i helvete då? VAD tänkte jag? :O Det är sjuuukt länge tills Beach 2015! :p"


Trots den fantastiska tröttheten som var lika förlamande imorse som nu så blev det en sväng till gymmet efter dagis idag med! 
Totalt så blev det väl en mil på cykel och löpband. 
Sedan kom det läskiga människor och jag var stressad inför skolan och gick hem. 

(Ja, det där med folk är jävligt läskigt. Och jag är jävligt töntig. Jag vet)

Klockan närmar sig som vanligt slagen och jag skall andas in, andas ut, ta på mig skorna och dra iväg igen.

Snart är det kvällen. 
Behöver jag säga att jag längtar? 

Fast först är det Städning som gäller!! 

Au revoir mina vänner!


Vad  hittar ni på idag?

Kommentarer
Postat av: Emily

men va!? hur gammal är lillfröken nu? engla fyller ju snart fem år och dricker minst 2 välling/dag!!

kramar

2010-04-20 - 22:06:52
URL: http://emslo.blogg.se/
Postat av: cicci

Hejsan... Jag hade faktiskt tur med maten med mitt troll.. Hon somnar in runt 8-9 på kvällen o vaknar inte förräns 7-9 för mat.

När hon vaknar för att äta...äter hon mycket då så att det märks att hon e hungrig??

2010-04-22 - 21:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0