Tisdagmorgon.. Feels like monday!



Vissa morgnar är måndagmorgnar oavsett vilken dag det är. Som idag.

Morgonen börjar med en liten som inte alls vill väckas och bara är lessen och grinig... Och ja. jag känner mig som en hemsk, hemsk mamma när jag släpar upp henne ur sängen trots att jag vet att det brukar gå över fort, vilket det oxå gjorde!

Dessutom skulle mamman ställa in en mugg med kaffe i micron för att värma ..Det var väl mest grejjen att hon hade glömt att ha i kaffe i muggen. Tack o lov gick det bra men .. Det var väl bara tur I guess.

Som om inte det här skulle vara nog tycker man så plötsligt pang säger det och man börjar blöda näsblod utav bara ¤%"#¤. Vad skulle Det vara bra för kan man undra?


Oh well.. det slutade väl oavsett ganska lyckligt. J kom online på Fb och vi bestämde att han skulle ta följe med oss till dagis. En liten mysig morgonpromenad helt enkelt.

Nu skall det fortsätta klippas och klistras igen. Så oerhört ostimulerande att man vill dö lite. Men, men ... vad gör man inte!?


Ny vecka, nya problem!


Poff!

Kommentarer
Postat av: Lina

Hehe ne det har vi inte, jag har skrivit mig hos pappa för att lättare kunna söka skolor i göteborg.. Men det lät så bra och man kan ju alltid låtsas hihi

2010-04-08 - 12:27:43
URL: http://Http://schess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0