Mardrömsnatt!


"Dumma, dumma Mage!!"
Lilla My´s mage har krånglat i flera dagar nu. Först nu inser jag att det måste vara förstoppning.
Torsdag "krampade" hon till och från några timmar på eftermiddagen.. men det gick sedan över.
Natten kantades dock av mardrömmar : (
Lördag natt däremot.. Stackars lilla ängel.. hon har skrek nonstop i ungefär 7-8 timmar och jag kunde inte göra ett skit mitt i natten mer än att trösta, vagga, pussa. 
Det gör så ont, så ont i mig att se den lilla kroppen vridas i plågor samtidigt som hon igenom gråt säger: Sova mamma, sova! Ont mamma, ooont :(( 



Älskade barn.. Jag vet. Jag önskar så att du skulle få sova!


Snälla låt det här gå över nu! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0