Jag förbannar singellivet idag!


Idag är en av dom dagarna där jag önskar så jävla, jävla hårt att man inte var ensam
För det ÄR inte speciellt jättekul att vara sjuk till dom grader när dotter är lika sjuk.

Saker som att: Hej, vi borde handla... Det är ju hopplöst. (om man inte vill riskera att lägga en pizza på expediten då)
Saker som att överhuvudtaget hänga tvätt och skura golv just nu känns som: I rather kill myself! For real! 

Ja, självklart är det, den där satans jävla magsjukan jag pratar om! 
Liten är inne på sin 3:e dag... (varför får hon det så illa jämt)? Och jag började kräkas inatt. Suck!
Det verkar som att det börjar ge med sig för oss båda nu men formen är inte vad den en gång var. 
Dessutom ekar det där satans kylskåpet. What to do?
2 timmar senare: 

Thomas är en ängel och handlar och ställer det utanför min dörr.
Pestens hus!
Ha. Jag KAN vara ensam. Så det så! 
För dom bästa, bästa vännerna är onekligen mina!
Nu: Ryggläge!

Kommentarer
Postat av: cicci

Usch då. Hoppas ni blir friska snart. Hade jag bott i göteborg så skulle jag gladeligen hjälpt dig. Skulle koka te till dig som förr i tiden. Kram på er båda

2010-02-12 - 19:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0